O chęci złożenia reklamacji Klient może poinformować Sprzedawcę w dowolnej formie, przykładowo za pomocą poczty elektronicznej, wysyłając oświadczenie na adres kontakt@maliclothes.pl, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa "Reklamacja".
Zasady rozpatrywania reklamacji Klienta określają obowiązujące przepisy kodeksu cywilnego (art. 556 i następne) i inne obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa.
Reklamowany towar wraz z wydrukowanym oświadczeniem należy przesłać na adres:
Agnieszka Godniak Mali Clothes
Komuny Paryskiej 88a
41-219 Sosnowiec
Reklamacja towaru zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji towaru Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
Otrzymuj informacje o nowościach i promocjach w sklepie internetowym Mali Clothes